Στην Ινδία της παραφροσύνης ζήσαμε μία περιπέτεια!

2018-03-07

Γκόα- Ο εξωτικός παράδεισος της Ινδίας

Η πτήση για Γκόα από Μουμπάι είχε κλειστεί διαδικτυακά με την Spice Jet με κόστος 29€ και αν και φοβόμαστε για πολύωρη καθυστέρηση είχε μόλις μισή ώρα.Εδώ να πω ότι κατά το check in ζητούσαν να δούν την κάρτα που είχαμε κάνει την κράτηση και ο Μπάμπης που δεν την κρατούσε χρειάστηκε να ξαναπληρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου!!βέβαια τα χρήματα από την διαδικτυακή κράτηση του επιστράφηκαν και δεν τον επιβάρυναν με επιπλέον κόστος,όμως προς στιγμήν ανησυχήσαμε,οπότε για να αποφύγετε τέτοιες καταστάσεις κρατάτε την κάρτα μαζί σας.
Φτάνοντας τώρα στο αεροδρόμιο Dabolim στην Γκόα πήραμε ταξί για την πόλη Vasco da Gama δίπλα στο αεροδρόμιο μόλις 8 χιλιόμετρα και πήγαμε κοντά στην ψαραγορά όπου είχα συνενοηθεί με κάποιον για να νοικιάσουμε μηχανάκια και να φύγουμε για νότια στην παραλία Patnem δίπλα στην Palolem.Τον πήρα τηλέφωνο εκείνος τα είχε δώσει όλα σαν σωστός επαγγελματίας και ψάξαμε για κανένα μισάωρο δεξιά και αριστερά μέχρι που βρήκαμε δύο Honda Activa με κόστος 350 ρούπιες την ημέρα όταν για να πάρουμε ταξί να μας πάνε στην παραλία που θα μέναμε θέλανε 2500 ρούπιες την διαδρομή που ήταν βέβαια 65 χιλιόμετρα.
Πήραμε τα μηχανάκια συμπληρώνοντας τα απαραίτητα χαρτιά,γεμίσαμε βενζίνη με κόστος 250 ρούπιες ,και με σύμμαχο το Gps του κινητού που για ακόμη ένα ταξίδι στάθηκε σωτήριο πήραμε τους δρόμους.

Η αλήθεια είναι ότι είδαμε πράγματα και θαύματα στους δρόμους με φορτηγό να έρχεται κατά πάνω μας το οποίο τελευταία στιγμή απέφυγα, αγελάδες τις οποίες έπρεπε να αποφύγεις, προειδοποιτικές ταμπέλες για συχνά ατυχήματα που σου έφτιαχναν την διάθεση,μια μετωπική σύγκρουση ενός Ι.Χ. με ένα φορτηγό όμως τέλος καλό όλα καλά φτάσαμε στο διαμέρισμα που θα μας φιλοξενούσε στην παραλία Patnem που βρίσκεται δίπλα στην τουριστική Palolem που σας συμβουλεύω να αποφύγετε.
Ήταν απίστευτο και σας προτείνω αν θελήσετε να μείνετε να επικοινωνήσετε με τον ιδιοκτήτη δωρεάν μέσω της εφαρμογής What's app(00917507322799) που χρησιμοποιούν όλοι στην Ινδία ή μέσω Facebook

Εκείνο που λάτρεψα σε αυτό το διαμέρισμα ήταν ότι από την πίσω πόρτα έβγαινες στην παραλία(Colombo beach)δίπλα ακριβώς στην Patnem και ήταν μόνο για εμάς!!

Έπειτα από το χάος την Μουμπάι εδώ ήταν πραγματικά παράδεισος με το νερό να έχει ιδανική θερμοκρασία και με το ηλιοβασίλεμα να είναι μαγικό!!

Εδώ ήταν που δικαιώθηκα για την επιλογή μου αφού αρχικά είχα σκεφτεί να πάμε βόρεια στην παραλία Anjuna που υπάρχει έντονη νυχτερινή ζωή και κατακλύζετε από Backpackers όμως μετά από την βαβούρα της Μουμπάι δεν θέλαμε να ακούμε πάρα μόνο το κύμα της θάλασσας.
Δείτε το βίντεο στο κανάλι μου για να πάρετε μια γεύση...

Έπειτα από την χαλάρωση το μόνο που θέλαμε ήταν ένα καλό γεύμα.Ακριβώς δίπλα στο διαμέρισμα υπήρχε ένα εστιατόριο όπου καθίσαμε για φαγητό με διαφορά θαλασσινά όπως καβούρια, καλαμάρι,γαρίδες (τα οποία δεν ήταν όπως τα περιμέναμε)και διάφορα συνοδευτικά και ασφαλώς πολύ ντόπια μπύρα Kingfisher!!Και πληρώσαμε το τεράστιο πόσο για τα δεδομένα της χώρας των 7€ ο καθένας!Είπαμε να το ρίξουμε έξω μια φορά και εμείς!!!
Το βραδάκι ήπιαμε και ένα ποτό σε ένα μπαρ στην παραλία με ζωντανή μουσική που δεν έλεγε και πολλά και πήγαμε για ύπνο.
Το πρωί φάγαμε αγγλικό πρωινό (ο θεός να το κάνει )στο ίδιο εστιατόριο...που είναι το μπέικον????

και έπειτα πήγανε μια βόλτα στην παραλία την οποία διασχίσαμε όλη βλέποντας πολλούς να κάνουν μαθήματα γιόγκα και διαλογισμού.
Τι ηρεμία θεέ μου!!!

Εμείς αρκεστήκαμε στην βόλτα μας σε μια παραλία με έντονη βλάστηση που δεν φαντάζεσαι ότι υπάρχει τέτοιο μέρος στην Ινδία.

Η Γκόα αποτελεί προορισμό για διακοπές που συνδυάζονται με σεμινάρια γιόγκα. Έπειτα εγώ πήγα για ένα μασάζ στο
https://www.swaasthahomespa.com/ το οποίο βρίσκεται πάνω στην παραλία.

Το προσωπικό ήταν εξαιρετικό με ειδίκευση στο αγιουβερδικό μασάζ που είναι θεραπευτικό.Εγώ επέλεξα ένα Aroma Therapy(1500 ρούπιες) για να ξεχάσω τις μυρωδιές της Μουμπάι!!
Σας προτείνω να δοκιμάσετε έστω μια φορά μασάζ στην χώρα σε τιμές όχι βέβαια σαν την Ταϋλάνδη όμως με εξίσου καλή ποιότητα.Να πω βέβαια ότι εδώ τα μασάζ τα κάνει άντρας σε άντρα και αντίστοιχα γυναίκα σε γυναίκα και είναι κάπως όμως εντάξει προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι.
Στη συνέχεια αποχαιρετήσαμε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος με τον οποίο συζητήσαμε λίγη ώρα και φύγαμε για την παραλία Agonda και το επόμενο ξενοδοχείο αυτή την φορά που θα μας φιλοξενούσε το Mariposa Beach Grove
https://www.mariposabeachgrove.com/ το οποίο έχει σπιτάκια πάνω στην παραλία και ήταν και αυτό καταπληκτικό.Το συγκεκριμένο κατάλυμα όπως και το προηγούμενο θα το βρείτε και στο Booking όμως είναι καλύτερα να τους στείλετε μήνυμα στην σελίδα τους μήπως σας κάνουν καλύτερη τιμή καθώς γλιτώνουν το ποσοστό που τους κρατάει η Booking.

Και εδώ μας υποδέχτηκαν εγκάρδια με ένα χυμό για καλοσώρισμα και μας έδωσαν το καλύτερο σπίτι του ξενοδοχείου ακριβώς μπροστά στην παραλία η οποία και αυτή ήταν ήσυχη με καταπράσινο τοπίο.

Να πω βέβαια ότι εδώ δεν έχουν σαν τα νερά της Κρήτης που είναι διάφανα όμως εντάξει μην τα θέλουμε και όλα!!

Αφού απολαύσαμε το μπάνιο μας είπαμε να πάμε για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο εκτός παραλίας που ήταν πιο ακριβά και λιγότερο καλή η ποιότητα του φαγητού.Έτσι βρεθήκαμε στο Fatima corner όχι σε μεγάλη απόσταση με το μηχανάκι και φάγαμε εξαιρετικά και σε καλές τιμές.Προσωπικά έφαγα τα καβούρια που τόσο λαχταρούσα όπως τα ήθελα με κόστος μόλις 400 ρούπιες.

Τα παιδιά πήραν ψάρι που ήταν αρκετά καλό όμως με πολλά μπαχαρικά που τελικά καλύπτουν την γεύση του ψαριού όπως είπαν!!!
Μετά πήραμε τα μηχανάκια για να πάμε στην κοντινή παραλία Palolem περίπου 9 χιλιόμετρα όπου διαπιστώσαμε αυτό που σας είπα παραπάνω για να την αποφύγετε.Όμορφη εξίσου όμως γεμάτη ξύλινες βάρκες που πηγαίνουν τους τουρίστες στα κοντινά νησάκια για μπάνιο και για να δουν το ηλιοβασίλεμα μέσα από την θάλασσα,αλλά και πολλούς τουρίστες.

Αφού καθίσαμε για το ηλιοβασίλεμα το οποίο ήταν όμορφο όχι όμως τόσο λαμπερό αφού το νέφος που υπάρχει στην ατμόσφαιρα και το συναντήσαμε σε όλη την χώρα κάλυπτε το χρώμα του ήλιου.

Να πω ότι η Γκόα είναι άλλος κόσμος συγκριτικά με τις άλλες πόλεις,εδώ είναι πεντακάθαρα, προσεγμένα και μάλιστα όπως μας ειπαν σε κάποιες παραλίες απαγορεύεται να πηγαίνουν Ινδοί καθώς όπως καταλαβαίνετε παρενοχλούν τις τουρίστριες.
Έτσι πέρασε και αυτή η μέρα που για μένα ήταν σημαντική καθώς ήταν τα γενέθλια της αγαπημένης μου και έπειτα από 13 χρόνια του ήμαστε μαζί ήταν πρώτη φορά που έλειπα έτσι φρόντισα να της κάνω μια μικρή έκπληξη με ένα βίντεο όπου τραγουδάμε μαζί με το προσωπικό του ξενοδοχείου το τραγούδι των γενεθλίων.

Στη συνέχεια καθίσαμε στο μπαλκόνι στο σπιτάκι μας και ακούγαμε την θάλασσα μέχρι να έρθει η ώρα να χαλαρώσουμε στο κρεβάτι μας.
Την επόμενη μέρα φάγαμε πρωινό στο ξενοδοχείο και τρέξαμε στην παραλία στην οποία αφήσαμε το "στίγμα" μας γράφοντας ένα τεράστιο ΚΡΉΤΗ τραβώντας τα βλέμματα των λιγοστών περαστικών που μας ρωτούσαν ποια γλώσσα είναι καταλήγοντας να τους δείχνουμε φωτογραφίες και παθαίνουν την πλάκα τους βεβαίως!!!

Δεν θέλαμε να χάσουμε στιγμή από το μπάνιο μας αφού σήμερα το απόγευμα θα παίρναμε το δρόμο της επιστροφής για το αεροδρόμιο όπου το βράδυ στις 22:00 θα πετούσαμε για Δελχί αυτή την φορά με την εταιρεία Indigo και κόστος 46€.
Στις 12:30 φύγαμε απο το ξενοδοχείο αφού θέλαμε να κάνουμε την διαδρομή μέχρι το αεροδρόμιο με χαμηλή ταχύτητα και κάνοντας στάσεις για φωτογραφίες και για να πιούμε τίποτα στα μισά της απόστασης ώστε να μειώσουμε την κούραση της οδήγησης κάτω από υψηλές θερμοκρασίες.
Μερικές από τις εικόνες που αντικρύσαμε ήταν μοναδικές από αυτές που με γεμίζουν και με κάνουν να απολαμβάνω την διαφορετικότητα του κάθε τόπου.

Οι στάσεις για φωτογραφίες έκαναν τη διαδρομή πιο ευχάριστη και αυτή την φορά δεν αντιμετωπίσαμε κανένα κίνδυνο.Προτείνω βέβαια την επιλογή της οδήγησης μόνο σε κάποιον με σχετική εμπειρία και την επιλογή του αυτοκινήτου δεν την θεωρώ καλή αφού θα συναντήσετε πολλά φορτηγά που δεν θα μπορείτε να προσπεράστε στους στενούς δρόμους, τουλάχιστον όχι χωρίς κίνδυνο οπότε μόνο μηχανάκι.

Φτάσαμε στις 16:00 ακριβώς στο σημείο που παραλάβαμε τα μηχανάκια τα επιστρέψαμε και πήγαμε για φαγητό σε κάποιο κοντινό μαγαζί με ωραίο φαγητό σε πολύ καλές τιμές αφού δεν ήταν τουριστικό.
Έπειτα σκέφτηκα να ρωτήσουμε αν υπάρχει η επιλογή του λεωφορείου για το αεροδρόμιο για να γλιτώσουμε τις 300 ρούπιες που δώσαμε όταν ήρθαμε και έτυχε εκείνη την στιγμή να βρίσκεται ακριβώς απέναντι το σωστό λεωφορείο το οποίο πήραμε με μόλις 10 ρούπιες καθένας και την ζήσαμε και αυτήν την εμπειρία.

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο όπου μας εντυπωσίασε ότι γίνεται έλεγχος και πριν την είσοδο σας στο χώρο του αεροδρομίου.Το αεροδρόμιο ήταν μικρό όμως καθαρό και για καλή μας τύχη η πτήση μας ήταν στην ώρα της χωρίς καμία καθυστέρηση.
Στο Δελχί θα φτάναμε στις 00:40 όπου θα μας περίμενε ταξί για να μας πάει στο ξενοδοχείο που θα μέναμε τις επόμενες μέρες.Να πω ότι ο πιο οικονομικός τρόπος για να πάτε στην πόλη είναι το μετρό με μόλις 60 ρούπιες όμως ήταν βράδυ και τελειώνει την λειτουργία του στις 23:30 και ξεκίνα στις 04:45.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.