Στην Ινδία της παραφροσύνης ζήσαμε μία περιπέτεια!

2018-03-07

Φύγαμε με πορεία τον εμπορικό δρόμο Mohammed για να κάνουμε τις πρώτες αγορές και για φάμε κάτι στο δρόμο.Δοκιμάσαμε ένα εξαιρετικό πιάτο με κόστος μόλις 0,25 λεπτά του ευρώ που φτιάχνεται με τις τραγανές μπάλες ζύμης (puri) και ήταν έργο τέχνης,με πάνω από 10 διαφορετικά υλικά από πάνω και φτιαγμένο με μαεστρία.

Βέβαια αυτό ήταν για ορεκτικό και κάτσαμε και σε ένα μουσουλμανικό μαγαζί να φάμε και λίγο κρέας δοκιμάζοντας αρνί σε σάλτσα και ρύζι Biriyani που ήταν γευστικότατο και έβγαζε φωτιές από τα μπαχαρικά.
Σε κάθε εστιατόριο θα σας φέρουν νερό σε ποτήρι ή κανάτα όμως σας συμβουλεύω να μην το πιείτε εννοείται και να προτιμάτε εμφιαλωμένο μόνο και να βλέπετε προσεκτικά στο πώμα το σφράγισμα του μπουκαλιού γιατί υπάρχει περίπτωση να είναι ξαναγεμισμένο.

Περάσαμε έπειτα από το σιδηροδρομικό σταθμό της Victoria ο οποίος είναι γοτθικής αρχιτεκτονικής και είναι υπέροχος.

Βρίσκεται στο κομμάτι που αρχίζουν να φτιάχνουν τα πράγματα όσον αφορά τα κτίρια έως τον εμπορικό δρόμο Colaba causeway που έχει πολυτελή καταστήματα,το όμορφο ξενοδοχείο Taj Palace και ασφαλώς την πύλη της Ινδίας όπου κάτσαμε να θαυμάσουμε για αρκετή ώρα κάνοντας τον απολογισμό μας και για την σημερινή ημέρα του ταξιδιού μας.

Έτσι ολοκληρώθηκε και η δεύτερη μέρα και θέλω εδώ να σας δώσω μια μοναδική συμβουλή. Επειδή το να βρεις ίντερνετ εδώ είναι πολύ δύσκολο, εκτός από τα ξενοδοχεία που μέναμε και ακριβά μαγαζιά τύπου Starbucks,είχε παραγγείλει ο Κωνσταντίνος ένα τηλέφωνο μέσω διαδικτύου της εταιρείας Trabug .
https://www.trabug.com/ Κόστος 35€ για 14 ημέρες για ένα smartphone με Ινδικό νούμερο το οποίο μας περίμενε στο πρώτο ξενοδοχείο και το παραδώσαμε στο τελευταίο όπου ήρθαν και το πήραν και μας παρείχε 1 giga ίντερνετ την ημέρα.Κάνοντας το κινητό Hot spot είχαμε σύνδεση στα κινητά μας και μιλούσαμε και οι 3 με τους δικούς μας μέσω viber και είχαμε και απεριόριστα τηλέφωνα σε Ινδικά τηλέφωνα που μας χρησίμευε για να μιλάμε με τους ανθρώπους που συνεργαστήκαμε για τις ξεναγήσεις μας.Εσωτερικά τώρα το κινητό είχε πληροφορίες για όλα τα αξιοθέατα και μάλιστα με ηχητική ξενάγηση, είχε υπηρεσία συναλλάγματος όπου παραγγέλνεις χρήματα και στα φέρνουν με την καλύτερη ισοτιμία (1€ = 80 ρούπιες ενώ έβρισκες 1€ =75 με 77) και κόστος μόλις 200 ρούπιες ότι πόσο και αν αλλάξεις.
Η επόμενη μέρα είχε εκδρομή στο Elephanta island,αφού πήραμε για πρωινό μερικά samosa(τηγανιτά πιτάκια με γέμιση βραστής πατάτας,αρακά, κρεμμύδια,και τέλος φακές ή κομμάτια κρέας ) τα οποία λάτρεψα αν και καυτερά με κόστος μόλις 25 ρούπιες(0,20€) το καθένα.

Το καραβάκι για το νησί θα το πάρετε δίπλα από την πύλη της Ινδίας κοστίζει 200 ρούπιες μετ'επιστροφής και έχει συχνά δρομολόγια.
Φτάνοντας στο νησί έπειτα από περίπου 1 ώρα και περπατήσαμε περίπου ένα χιλιόμετρο για να φτάσουμε στις σπηλιές που ήταν και ο λόγος της επίσκεψης μας.

Πρώτα περάσαμε από πολλά μαγαζάκια που πωλούν αναμνηστικά και πολλά είδη σε τρομερά καλές τιμές που ασφαλώς εκμεταλλευτήκαμε.
Το εισιτήριο για τις σπηλιές κόστιζε 500 ρούπιες όμως τα άξιζε κατά την γνώμη μου γιατί ειδικά η πρώτη σπηλιά/Ινδουιστικός ναός που ξεχωρίζει έχει υπέροχα γλυπτά και είναι αρκετά καλοσυντηρημένα.

Αποτελούν μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco ασφαλώς και αξίζει να αφιερώσετε κάποιες ώρες για να τις επισκεφθείτε.

Είναι αφιερωμένες κυρίως στην Ινδουιστική θεότητα Σίβα με πιο εντυπωσιακό γλυπτό από βασάλτη το μεγάλο μονόλιθο Trimurti Sadashiva (τρία πρόσωπα του Σίβα) ,τον Ναταράγια (Lord of Dance)Και τον Yogishava (θεός της γιόγκα)

Οι υπόλοιπες σπηλιές δεν είναι σε τόσο καλή κατάσταση όμως περάσαμε να τις δούμε και έπειτα καθίσαμε για μια παγωμένη μπύρα σε καφετέρια που βρίσκεται δίπλα στην έξοδο για να δροσιστούμε.

Αφού χαλαρώσαμε πήραμε το καραβάκι για την επιστροφή στη πόλη όπου μας περίμεναν για το πρώτο μας Food Tour
με την Amaze tours
https://www.amazetours.in/ το οποίο ήταν εκπληκτικό,κράτησε 4 ώρες και αξίζει πραγματικά γιατί θα φάτε χωρίς κίνδυνο σε σημεία που τρώνε οι ντόπιοι και θα δείτε και την πόλη καθώς περπατήσαμε πολύ και πήραμε και το τρένο!!
Ο ξεναγός μας εκπληκτικός με ωραία αίσθηση χιούμορ και όρεξη για συζήτηση,ήταν εκείνος που μου έλυσε τις απορίες για τις κάστες δηλαδή την κοινωνική κατάταξη βάση της Ινδουιστικής θρησκείας λέγοντας μου ότι αυτά ισχύουν πλέον μόνο στα χωριά,στις πόλεις το χρήμα κανονίζει την κοινωνική σου θέση όπως παντού άλλωστε.Φάγαμε 8 διαφορετικά πιάτα όλα πολύ γευστικά από Indian Burger μέχρι το αγαπημένο μου ρόφημα Lassi (μείγμα γιαούρτι, γάλα, μπαχαρικά)
σε γλυκιά εκδοχή βέβαια γιατί υπάρχει και το αλμυρό.

Στην πορεία μας τώρα πετύχαμε και ένα παραδοσιακό Ινδικό γάμο με το γαμπρό να περιμένει την νύφη πάνω σε ένα άσπρο άλογο και όλοι να είναι ντυμένοι με πολυτελείς φορεσιές.

Περάσαμε και από την παραλία Chowpatty που σας είπα ότι έχει καλά μαγαζιά για φαγητό και μιας και περιλαμβάνεται στο tour φάγαμε ξανά εκεί χωρίς να τελειώσουμε τα πιάτα μας αφού είχαμε σκάσει.Εκεί φάγαμε δύο πιάτα Dosa που είχαμε ξαναφάει

και μια άλλη εκδοχή με τα τραγανά μπαλάκια τα puri σε ένα γεύμα με γλυκό και πικάντικο να αναμειγνύονται όμορφα.

Πήραμε το τρένο για να μεταφερθούμε σε άλλη περιοχή και εκεί μας εξήγησε ο ξεναγός μας ότι καθημερινά χρησιμοποιεί το τρένο για να έρθει στην πόλη για την δουλειά του και κρέμεται στην κυριολεξία έξω από αυτό κρατώντας με τα ακροδάχτυλα επί 45 λεπτά γιατί όπως λέει δεν έχει άλλη επιλογή αφού πάντα το πρωί είναι γεμάτο και αν περιμένει το επόμενο θα είναι ακόμα χειρότερα.Εξου και ο λόγος που καθημερινά σκοτώνονται περίπου 10 άνθρωποι στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Εμείς πάντως δεν ήμασταν σε ώρα αιχμής οπότε ήμασταν άνετοι και το εισιτήριο που κόστιζε μόλις 5 ρούπιες για 3 στάσεις!!

Διασχίσαμε όλη την παραλιακή οδό με τα πόδια σε μια όμορφη διαδρομή 4 χιλιομέτρων και καταλήξαμε μετά από τόσες γεύσεις να τελειώσουμε το γεύμα μας με το καλύτερο παγωτό που φάγαμε σε όλο το ταξίδι.

Αφού τον ευχαριστήσαμε για την όμορφη εμπειρία αλλά και κουβέντα που κάναμε τον αποχαιρετήσαμε και πήραμε ταξί για το ξενοδοχείο με τις εικόνες που περνούσαν από μπροστά μας να ήταν μοναδικές.

Πρώτα όμως περάσαμε από την αγορά λαχανικών που υπήρχε εκεί κοντά για να πάρουμε μια γεύση ,με τους ανθρώπους να μας χαμογελούν, να θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί μας και γενικά υπήρχε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα όχι όμως και μυρωδιές!!

Έτσι τελείωσαν οι πρώτες μέρες του ταξιδιού μας στην πολύβουη Μουμπάι καθώς την επόμενη θα φεύγαμε για Γκόα να συνέλθουμε από την φασαρία και να απολαύσουμε τις παραλίες!

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.